ZADZWOŃ I ZAMÓW:  123 124 140

FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Nie musisz robić nic - umowa przechodzi w umowę na czas nieokreślony na dotychczasowych warunkach (kwota abonamentu i prędkość). Jeżeli posiadamy Twoją zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, dostaniesz od nas maila z informacją o zbliżającym się końcu umowy. Podejmiemy też próbę skontaktowania się z Tobą, by zaproponować Ci nowe lepsze warunki dla naszych stałych klientów. Jeżeli jednak nie posiadamy Twojej zgody, skontaktuj się z nami przed końcem umowy a przekonamy Cię, że warto być klientem Olimplan. 

Nie, nie jest konieczna taka wizyta. Wszystko to możemy załatwić drogą eletroniczną za pomocą maila - wystarczy wysłać do nas mail z zamówieniem usługi dodatkowej (np. publiczne IP czy zwiększenie prędkości wysyłania) bądź prośbą o zmianą prędkości bądź informacją o chęci przedłużenia umowy. W mailu dotyczącym przedłużenia umowy oczekujemy podania jasnej informacji na jaki okres czasu mamy przedłużyć umowę (24 czy 12 miesięcy) i jaki abonament (nazwa taryfy) mamy naliczać. Po weryfikacji wygenerujemy stosowne dokumenty w postaci elektronicznej i wyślemy do Ciebie informację o tym. Po otrzymaniu odpowiedzi potwierdzającej z naszej strony, możesz uważać umowę za zawartą a dokumenty dotyczące umowy/aneksu znajdziesz zawsze w EBOK w zakładce Informacje.

W pierwszej kolejności sprawdź czy faktury nie znajdują się w folderze SPAM. Niektórzy dostawcy usług pocztowych domyślnie traktują takie wiadomości jak SPAM.  Jeżeli Twoja e-faktura znajduje się w folderze SPAM, przenieś ją do folderu z chcianą pocztą lub cofnij oznaczaniej jej jako SPAM bądź dodaj nasz adres do książki adresowej. Pamiętaj też o tym, że maile z folderu SPAM są usuwane automatycznie co kilka dni. Jeżeli Twój adres e-mail przestał działać lub jest nieaktualny, konieczna jest jego aktualizacja. Można to zrobić w prosty sposób w EBOK w zakładce Informacje bądź kontaktując się z nami mailowo z prośbą o wykonanie takiej aktualizacji - po weryfikacji zmienimy Twój adres e-mail na aktualny. Pamiętaj również, że wszystkie faktury zawsze są również dostępne w EBOK w zakładce Finanse.

Numer klienta  (ID) znajdziesz na umowie z OLIMPLAN. Zazwyczaj jest on tożsamy z czterema ostatnimi cyframi rachunku bankowego na który dokonujesz płatności za usługi w OLIMPLAN. Numer ten znajduje się również na fakturze.

Jeżeli nie pamiętasz hasła (PIN) do swojego konta w EBOK, możesz je łatwo odzyskać w trakcie logowania. Na stronie EBOK pod oknem logowania znajdziesz link do przypominania danych logowania. Aby móc z niego skorzystać, musimy mieć w bazie danych Twój aktualny numer telefonu lub adres e-mail na który chcesz otrzymać informację z przypomnieniem danych logowania. Jeżeli masz problem z jego odzyskaniem skontaktuj się z naszym BOK, po weryfikacji udzielimy Ci informacji o numerze klienta i haśle do logowania. 

Faktury wysyłamy na adres e-mail podany przez Ciebie podczas podpisywania umowy. Sprawdź, czy faktura nie zawędrowała na twoim kliencie poczty do folderu SPAM. Jeżeli nie otrzymałeś faktury, możesz ją znaleźć w EBOK w zakładce Finanse.

Tak. Płatności on-line funkcjonują przy współpracy z serwisem Billtech. Płatności za usługi możesz dokonać klikając link w mailu z fakturą bądź logując się do EBOK gdzie w zakładce Finanse znajdziesz przycisk Opłać teraz pod informacją o saldzie (jedynie w przypadku salda ujemnego) oraz przy każdej nieopłaconej fakturze.

Tak, podpisując nową umowę - ponieważ promocje dotyczą umów terminowych. Podpisując nową umowę możesz skorzystać z aktualnych promocji, dlatego nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś!

UWAGA! Każde zgłoszenie usterki powinno zawierać ID klienta bądź imię, nazwisko oraz adres osoby na którą jest zawarta umowa, opis problemu oraz informację jak długo dany problem występuje. Zgłoszenia anonimowe lub zawierające niepełne dane mogą uniemożliwić nam zidentyfikowanie abonenta, a tym samym określenie występującego problemu. Przy zgłoszeniu niskich prędkości transmisji w Internecie, prosimy dołączyć wyniki z testera prędkości, np. speedtest.pl czy speedtest.net. Zgłoszenia telefoniczne przyjmowane są w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta (dni robocze poniedziałek-piątek 9:00-18:00, sobota 10:00-14:00). Zgłoszenia poprzez e-mail i SMS przyjmowane są całodobowo. Aby zgłosić usterkę, skontaktuj się z nami:

  1. Wyślij SMS na numer 888 777 959
    Na numer serwisu powiadomień SMS nie ma możliwości odpowiadania sms czy połączenia głosowego. Z przyczyn technicznych (np. awaria rozległa lub niemożność szybkiej identyfikacji problemu), zastrzegamy sobie nie odpowiadać indywidualnie na przysłane wiadomości. O statusie zgłoszonej usterki można dowiedzieć się telefonicznie lub osobiście. Zgłoszenie SMS nie jest jednoznaczne z zamówieniem serwisu. Nie ma również możliwości zamówienia serwisu poprzez SMS. Aby zamówić serwis należy kontaktować się z BOK telefonicznie w godzinach pracy biura pod numerem 123 124 140.
  2. Zadzwoń pod numer 123 124 140
    Zgłoszenia telefoniczne odbierane są w godzinach pracy biura obsługi klienta (dni robocze poniedziałek-piątek 9:00-18:00, sobota 10:00-14:00). Podczas kontaktu telefonicznego zalecane jest mieć możliwość korzystania z komputera w trakcie rozmowy z operatorem.
  3. Wyślij e-mail na adres biuro@olimplan.pl
    Podobnie, jak podczas kontaktu sms-owego, proszę pamiętać o podaniu dokładnych danych, dzięki którym będziemy mogli Państwa zidentyfikować. Odpowiedzi na kontakt poprzez e-mail wysyłamy dopiero po zidentyfikowaniu ewentualnego problemu (ze względu na weekend lub godziny nocne, czas reakcji może się odpowiednio wydłużyć). Zgłoszenie email nie jest jednoznaczne z zamówieniem serwisu. Nie ma również możliwości zamówienia serwisu poprzez email.
  4. Zgłoś usterkę w EBOK
    W EBOK znajdziesz zakładkę Helpdesk gdzie możesz zgłosić występujący problem.
  5. Zgłoś usterkę osobiście w Biurze Obsługi Klienta na ul. Sikorskiego 73
    Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00.

W pierwszej kolejności skontaktuj się z naszym BOK i powiedz nam dlaczego chcesz zrezygnować z naszych usług. Być może przekonamy Cię, że nie będzie to konieczne. Nasi klienci bardzo rzadko rezygnują z naszych usług, powodem może być np. słaba jakość świadczonych usług której powodem jest błaha usterka, dlatego zawsze warto zgłosić nam zaistniałą sytuację. Większość problemów technicznych staramy się rozwiązywać na bieżąco.

Jeżeli zmieniasz miejsce zamieszkania i nadal będziesz znajdować się w zasięgu naszej sieci, to pamiętaj, że możemy przenieść Twoje usługi do nowego miejsca zamieszkania.

Jeżeli jednak jesteś pewien swojej decyzji, musisz dostarczyć nam wypowiedzenie w formie pisemnej. Dopuszczamy możliwość przesłania własnoręcznie podpisanego skanu wypowiedzenia na nasz adres mailowy, wolelibyśmy się z Tobą pożegnać w naszym BOK, bo wierzymy, że rozważysz w przyszłości powrót do naszych usług – dlatego też zapraszamy Cię osobiście do naszego biura.

 Mamy jednak nadzieję, że wypowiedzenie będzie ostatecznością. 

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. 

  • 100% kapitału naszej firmy należy do polskich podmiotów
  • Podatki z działalności naszej firmy odprowadzane są w Polsce
  • Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest na terenie Polski